Gyva internetinė diskusija ir texting pavojai

parašė , 2014-06-20 16:56

Komunikacijos praktikoje, yra plona linija tarp diskusijos prieš debatus. Ankstesnis yra procesas kalbėjimo apie kažką. Tikslas ar priima sprendimą, ar tiesiog apsikeisti mintis. Pastarasis yra iš tikrųjų forma diskusijos, bet yra tipiškai labiau oficialus ir apribojamas iki tam tikros temos. Tikslas pristato esančius prieš argumentus, ir ne būtinai priimti sprendimą, bet, greičiau, kad pristatytų mintis, net jei keitimas nėra toks pilietinis. Gyvos internetinės diskusijos yra linkusios daugiau panėšėti į socialines diskusijas negu gyvi debatai, nors abu gali būti vesti tinkle, skubiai atliekamame.
Audio conferencing nėra niekas naujo, iki tol, kol multilinijos telefono pasikalbėjimas buvo esamas. Metodai internetiniam audio conferencing gerėjo per tuos metus. Aiškesni ryšiai, daugiau juostos pločio daugiau pašnekovų telefonu ant linijos, pagerinto sujungimo galimybės lengvumo. Kainos santaupos ir įrašo gebėjimas yra tik keli iš pranašumų audio conferencing.

Video conferencing pridėjo įspūdingą gebėjimą prie internetinės komunikacijos asmeniniam ir verslo naudojimui. Ne tiktai tai aprūpina balso komunikaciją, bet taip pat ir įveda regimąją komunikaciją, trūkstančią kitose internetinio conferencing formose. Tai padeda pagerinti komunikaciją, visur aplink ir sustiprinti santykius. Firmoms, tai taip pat padeda, mažinant kelionės kainas, ir lengvinti susitikimus, kurie kitaip gali būti sudėtingi susitarti.

Greitas pranešimas, ar tekstas conferencing tapo geriausios kokybės populiarus, ypač formoje texting ant nešiojamųjų telefonų. Joks laikas kalbėti? Tekstas vietoj to. Diskusija gali trukti, protarpiais, per daug valandų, ir net dienų. Vis dar jūsų pižamoje ir nenori būti pamatytas? Tekstas vietoj to. Suprantamai perteikite savo punktą be sumišimo. Įbaugintas konfrontacijos? Tekstas vietoj to. Nuostabu, kaip jūsų mintys išeina labiau matuotos, kai jūs spausdinate juos. Yra tam tikri trūkumai, tačiau. Pavyzdžiui, balso tonas nesusitinka gerai. Sarkazmas yra sudėtingas įgūdis meistrui per tekstą, ir jo pasisekimas iš tikrųjų priklauso nuo, kaip gerai jūs pažįstate asmenį kitame klaviatūros gale.

Kai kurie metodai meld šita conferencing technika kartu. Socialinės žiniasklaidos svetainės naudoja šitas ypatybes, kad įgalintų komunikaciją, švietimo įstaigos naudoja šitas ypatybes, kad įgalintų atstumo išsimokslinimo kursus, pailgintos priėmimo valandos, ar tyrinėjimo bendradarbiavimas, kur jie kitaip negalėtų būti pasiekiami. Kliento palaikymo skyriai naudoja šitas ypatybes, kad geriau jungtųsi su jų klientais.

Kadangi gyvi internetiniai diskusijos metodai tampa prieinamesni, mes tapome susipažinę su kai kuriais dideliais protais ir įžanginėmis akimi perspektyvomis. Temos, aptarnautos šitų komunikacijos metodų, yra skirtingos, taip pat. Jie gali svyruoti nuo diskusijų su skyrelio redaktoriais apie automobilio pirkimą ir automobilio pramonę, bendruomenei viršija gyventojams, gyvenantiems tam tikros grafystės viduje, į ypatingą palūkanų grupių aptarimo važiavimą dviračiu ir svarstomas problemas, susietas su keliu pasidalinimu (ar ne), aplinkosaugos grupėms, aptariančioms globalinį atšilimą, į internetines diskusijas apie pasaulio kovos čempionatus. Jei jūs esate priverstas susisiekti, pabandykite internetinę diskusiją.

Palikti atsiliepimą

Jūsų el. pašto adresas nebus skelbiamas. Privalomi laukeliai pažymėti *

*

HTML tags are not allowed.