Spausdintuvo kasečių priežiūra

parašė , 2013-05-14 14:52

Šiais laikais visiems įprasta, jog kiekviena įmonė ar įstaiga turi nuosavus spausdintuvus. Tai visiškai suprantama, mat norint generuoti dideles dokumentų apimtis, nėra nei noro nei laiko lakstyti į specialius spausdinimo salonus. Turint nuosavą spausdintuvą, galima naudotis begale skirtingų funkcijų: spausdinti sąskaitas faktūras, prašymus, leidimus, raštus, ar net darbo vakarėlio nuotraukas. Puiku, tiesa? Kas galėjo pagalvoti, jog technologijos pasistūmės į priekį tokiu milžinišku greičiu ir jau dvidešimt pirmajame amžiuje galėsime būti savarankiški bene kiekviename gyvenimo žingsnyje. Žinoma, spausdintuvams reikalinga šiokia tokia priežiūra, kitaip tariant kasečių pildymas tampa savaime suprantama pareiga. Visgi, pasitaiko atvejų, kai klientai, besinaudojantys įvairių įmonių paslaugomis, ar tiesiog dėl savo neišprusimo, lieka nepatenkinti suteiktų paslaugų kokybe. Taigi, štai keletas populiariausių nusiskundimų ir lengvų sprendimo variantų.

Kasečių pildymasDauguma įmonių ar privačių vartotojų teigia, jog jų kasečių rašalas pasibaigia itin greitai. Galbūt tai skamba juokingai, tačiau pamėginkite įsivaizduoti situaciją, kai spausdinant vos kelis dokumentus per dieną, spausdintuvo rašalas spėja pasibaigti dar neįpusėjus mėnesiui. Keista, ar ne? Neretai tokiose situacijose žmonės abejoja savimi ir tiesiog galvoja, jog kažką ne taip apskaičiavo. Žinoma, tai – galimas variantas, tačiau esama ir kitų. Vienas jų – aptarnaujančios įmonės klaida. Kasečių pildymas yra įprasta procedūra, tačiau niekam ne paslaptis, jog kiekviename darbe pasitaiko klaidų, na o kasečių rašalas tikrai ne išimtis. Kiekviena kasetė turi nustatytą rašalo kiekį, tad jums atiduodant kasetę pildymui, darbuotojai privalo ją užpildyti būtent tuo nustatytu kiekiu. Taigi, jei jūsų kasetė pasibaigė netikėtai greitai ir esate tikri jog negalėjote spėti jos išnaudoti – gali būti jog jus aptarnaujančios įmonės darbuotojai pilnai neužpildė kasetės. Klausiate savęs kaip to išvengti? Patikrinti rašalo kiekį yra itin sudėtinga, tad vienintelis prieinamas būdas – kasetės svėrimas. Visgi, jei nenorite savęs apkrauti papildomais rūpesčiais, rinkitės tik patikimas ir gerus atsiliepimus turinčias aptarnaujančias įmones. Tokiu atveju jums neturėtų kilti jokių sunkumų.

Dar vienas dažnas vartotojų nusiskundimas – kasetė tiesiog neveikia. Taip klientai apibūdina atvejus, kai papildžius kasetę ir ją vėl įdėjus į spausdintuvą, pastarasis nespausdina. Šioje situacijoje neretai būna kalti patys klientai. Jei kasečių pildymas jums nėra naujiena, greičiausiai žinote, jog kiekviena rašalo kasetė turi apsauginę plėvelę, kurią reikia nuplėšti prieš dedant į spausdintuvą. Niekam ne paslaptis, jog dirbant įmonėje aplink verda gyvenimas, tad pradėjus keisti kasetę, neretai ji įmetama į stalčių ir pamirštama kelioms valandoms. Turėkite omenyje, jog jei tai padarėte su jau nuimta apsaugine plėvele – rašalas uždžius. Visa tai sudarys įspūdį, jog kasetė yra tuščia, na o tai galiausiai gali sukelti pasipiktinimą aptarnaujančios įmonės darbu. Taigi, prieš pradėdami reikšti nusiskundimus, įsitikinkite, jog visus veiksmus atlikote teisingai ir patys nesukėlėte trukdžių.

Palikti atsiliepimą

Jūsų el. pašto adresas nebus skelbiamas. Privalomi laukeliai pažymėti *

*

HTML tags are not allowed.